Guess the airport!


#474

I’m not sure. That was at SeaTac airport. I think it was B15 also lol


#475

I wish Apple Valley airport got planes like that then I wouldn’t need to drive 2 hours to
LAX.


#476

Resurrecting this topic.
Anyways, guess! (not my photos)
HINT: This airport is located somewhere along the East Coast of the United States



#477

Norfolk, VA? KORF I believe it is?


#478

Nope, but still in VA tho


#479

Santa Barbara? My home airport!


#480

Judging by the runways and the photo of the building you’ve provided me, I’m gonna say it’s a smaller international airport like EGBB?


#481

Is it Columbia Metropolitan airport?


#482

Incorrect, plus Columbia is not in VA


#483

What virtual airlines are you talking about?


#484

The State of Virginia, not Virtual Airline.


#485

The state of Virginia 😂


#486

But the airport runways are so similar…


#487

Oh I know!! It’s Newport News airport!


#488

Newport News is correct!


#489

Try guess this airport- (Hint- it’s somewhere in Europe)


#490

EGPT/PSL
Perth in Scotland 😏


#491

I knew that was to easy!


#492

Yeah :D I live in Paso!


#493

Is that Cambridge airport?